SNART BEGYNNER ET NYTT KAPITTEL!

Categories Familien

Hei alle dere gode, flotte lesere!! 🙂

I dag har tiden gått til familien, vi har kost oss sammen, vært trøtte og slitne, vært i kirka og laget mat. På ettermiddagen duppet mannen litt av mens Veslefar så på Peppa Gris og Veslemor pludret på teppe på gulvet.

Søstrene har kommet på besøk også, så vi har spist pizza og skravla. Digger å skravle, det er faktisk noe av det beste jeg vet 😀

I morgen er det dugnad her på gården. Som sagt så skal vi flytte i bryggerhuset, men tilbygget der farmor skal bo må bli ferdig først. Vi nærmer oss for hver dag da pappa er utrolig handy og jobber på, men i morgen blir vi altså litt fler som tar i et tak.. gleder meg faktisk, er liksom så koselig når slekta kommer sammen og sammarbeider 🙂

Noe annet jeg gleder meg til er å oppdatere bloggen med flere flytte, oppussing og interiør- innlegg. Ja, og for ikke å snakke om blogginnlegg om hvordan det blir å klare seg enda mer på egenhånd etter depresjonen. Ahh! Et nytt kapittel- SPENNENDE!!

Hvordan ser helgen din ut? Er det mye farting eller går det rolig for seg der du er?

– Vi blogges <3

Følg meg også på andre sosiale medier HER

#blogg #flytte #livet #familie #blogger #helg

2 kommentarer

2 thoughts on “SNART BEGYNNER ET NYTT KAPITTEL!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *