Det føles som et nederlag

Categories Depresjonen

Nå har jeg pusha meg for hardt.

Jeg kjenner på følelser av tristhet, skam og forakt mot meg selv. Jeg har på en måte “failet” igjen fordi jeg har fått en liten knekk. Jeg har måtte spørre om ekstra hjelp for ungene, jeg har sovet lenger, prøvd å hente meg inn. Prøvd å være sterk, prøvd å klare- det føles som et nederlag å spørre om hjelp. 

Kjære vene- DET FØLES SOM ET NEDERLAG!!!!! 

Hvorfor? Det er jo dette jeg har jobbet med i over ett år nå, å være fornøyd med meg selv, uansett hvor mye jeg strekker til eller ikke strekker til. 

Jeg tenker liksom slik at jeg aldri får bevist ovenfor meg selv, eller noen andre, at jeg klarer og har klart å ta vare på barna mine helt på egenhånd. I perioder trenger jeg fortsatt hjelp. 

Det er så utrolig frustrerende.


Ja.. Hei dere! 

Trengte bare å vrenge ut alt som har surret oppe i topplokket de siste dagene. Det har vært noen tøffe tak, og når jeg da blir sliten er det så mye vanskeligere å holde humøret oppe og tankene på rett plass. Men, jeg skal til psykologen i dag, da får jeg snakket litt om alt det som presser meg ned. 

Lurte forresten på om jeg skulle hatt en spørsmålsrunde her inne. Jeg har en Sarahakonto som du kan sende inn spørsmål HELT anonymt, bare trykk deg inn på linken HER! Da får jeg spørsmålet, men kan ikke se hvem som har sendt det eller sende noe tilbake. 

Anyways, hodet er ikke helt med akkurat nå kjenner jeg, så jeg deler noen bilder jeg tok i går og lar det holde med det..

Til slutt, siruphjerne ønsker dere en god torsdag! Håper du har det bra der du er, still gjerne spørsmål via Saraha (HER), eller i kommentarfeltet. 

Ai! Vi blogges people..

Følg meg gjerne på andre sosiale medier HER!

#blogg #blogger #foto #hverdag #livet #bilder #psykiskhelse #torsdag #hverdag

9 kommentarer

9 thoughts on “Det føles som et nederlag

  1. Det er lov å være sliten. Jeg er akkurat som du, liker ikke å spørre om hjelp, og føler meg som den taperen, når jeg ikke klarer det jeg har satt som mål. Men du er sterk, og du gjør så absolutt ditt beste. Noe mer enn det kan du ikke gjøre. Du er god og du er flink uansett <3 Stor klem

  2. Alle er uendelig mye verdt bare på grunn av at de er til. Vi burde alle være flinkere til å formidle dette i handling og ord. Du er flott Guro – uavhengig av hva du klarer og evt ikke klarer. Alle trenger hjelp.

  3. Alle er uendelig mye verdt bare på grunn av at de er til. Vi burde alle være flinkere til å formidle dette i handling og ord. Fint at du minnet meg på dette. Du er flott Guro – uavhengig av hva du klarer og evt ikke klarer. Alle trenger hjelp.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *