En god egenskap!

Categories Blogg

Til Guro,

Noen ganger kommer nederlag uten at man vet det. Man føler seg så bra over så lang tid. Også plutselig sprekker det. Alle mennesker føler sånne ting, forskjellen er bare at du deler det. Og jeg sier ikke at det ikke er vanskelig. Men det å føle nederlag i det samfunnet vi lever i nå er så utrolig vanlig, fordi det er så utrolig høye krav til oss. Det er krav om gode karakterer, lønn, det å prestere i alle slags roller. Og nesten ingen innrømmer at noen ganer knekker det for dem. Noen ganger går man ned i kjelleren og forstår ikke hvorfor. Men vet du hvorfor?

Fordi vi mennesker går rundt å skal være sterke hele tiden, vi skal ikke vise våre svakheter, fordi i hvilke historie er svakheten en god egenskap? Men det er ikke uten grunn Jesus ga oss muligheten til frelse. Fordi mennesker er ikke født i denne verden til å være guder. Vi er født i denne verden for å være mennesker. Og tro det eller ei alle mennesker har nederlag og oppturer. Det handler bare om hvem som har bein nok i nesa til å tørre å gå i mot samfunnet og vise det. Følte bare for å skrive dette til deg❤ med alt dette mener jeg egentlig at du er utrolig sterk selv om du har nederlag. Jeg, som en gråter (en person som gråter), sier alltid at i dette samfunnet er det en styrke å vise følelsene sine.

– Filosofen Anonym

Jeg har fått SÅ mange fine tilbakemeldinger i dag. Tusen takk alle sammen, det betyr så utrolig mye. Jeg har det allerede litt bedre og ser positivt på morgendagen. Må bare si at jeg er utrolig glad for at dere deler deres tanker, oppmuntringer og hvordan dagen deres er også, da blir vi liksom litt mindre alene 🙂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *