Snart flytter vi!

Categories Blogg

Hei dere!

Det har vært litt «stille» her de siste dagene. Jeg har jobbet en del med meg selv og prøvd å unngå de verste mørke dammene. Og jeg tror faktisk det har gått bra for denne gangen, ligger hvertfall her i senga og koser meg mens begge barna mine sover. Mannen er på jobb, og jeg får litt etterlengtet tid for meg selv.

Jahh! Tenk at vi allerede er langt ute i januar! Jeg blir faktisk tante snart (når som helst) og Veslemor har blitt 6 mnd. Nå kommer vi bare nærmere en innflyttningsdato også, og i forbindelse med det har foreldrene mine ordnet eget nett, og dermed vi også. Men det betyr at det blir litt mobilblogging fremover da nettet vårt ikke har blitt satt opp helt enda.. Oh well! Vi overlever vel 🙂

Gleder meg uansett til å kunne dele fine bilder med dere igjen. Så får dere titte på iPhone bilder frem til vi får et eget nett.

Haha! Som gårsdagens frokost..

Åhh! Er det flere som fikk skikkelig lyst på pannekaker nå?

– Vi snakkes!

Følg meg gjerne på andre sosiale medier HER

#blogg #mat #pannekaker #tirsdag #uka #blogger

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *