Jeg kan ikke fortelle det

Categories Depresjonen

Det blir litt mye. Ja, alt for mye. Snappe om sykdom, gå til psykolog, skrive om sykdom på bloggen, legge ut bilder på Instagram, fortelle andre om formen.

Ja, noen ganger blir det litt mye.

Var hos psykologen i dag og fant ut av hvorfor jeg har vært litt nedenfor i det siste. Jeg kan dessverre ikke dele hvorfor, MEN jeg kan fortelle at det var utrolig digg å få enda mer innsikt i Guro’s verden.

Anyways, stakk bare innom for å si hei! Blir som sagt litt småblogging fremover på grunn av dårlig nett og slikt. Kommer heldigvis sterkere tilbake etterhvert 🙂

Vi blogges <3

Følg meg gjerne på andre sosiale medier HER

#livet #blogg #blogger #psykolog #snart #torsdag

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *