Det å lage seg frokost

Categories Trening og kosthold

God morgen dere! 

Jeg har mye å tenke på for tiden, og det er mye som skal skje i nærmeste fremtid. Jeg skal ut i jobb snart igjen, og det blir jo veldig spennende, også skal vi straks flytte. I løpet av en til to måneder er vi nok flytta opp i bryggerhuset som vi kaller det. Foreldre mine er utrolig flinke og har jobba masse med tilbygget, nå har de også begynt å grunne to av rommene i huset vi skal flytte i. Ohhh.. Det blir så spennende! Gleder meg utrolig mye til å vise dere huset, farger og interiør 😀 

Men! Enn så lenge får dere nøye dere med bilder av frokosten jeg spiste i dag. Det er ikke alltid frokosten blir like sunn, eller at jeg spiser frokost i det hele tatt. Ofte tripper jeg meg inn på kjøkkenet, svirrer litt rundt, lurer på hva jeg skal spise, og tripper ut igjen uten å ha laget meg noe mat i det hele tatt. Dette er noe jeg ønsker å få gjort noe med, en god start på dagen har mye å si for hvordan resten blir. Ja, også er jeg jo generelt veldig glad i mat, men det er liksom det å få ånden over seg til å faktisk fikse seg noe godt da.

Anyways, jeg ønsker dere alle en god lørdag 🙂 Kose deg masse der du er, så blogges vi 🙂 

Følg meg også gjerne på andre sosiale medier HER.

#blogg #frokost #mat #helse #livet #bilder

 

6 kommentarer

6 thoughts on “Det å lage seg frokost

  1. for et utrolig fint innlegg, og for en kvalitet du har på bildene dine, du er en utrolig god fotograf. driver du med fotografering profesjonelt ?
    Kan du vær så snill ta en tur innom min blogg? Legge igjen en kommentar?

  2. Joachim Hovland Vik: Hei! For en koselig kommentar å få. Nei, jeg er ikke profesjonell fotograf selv om det er en drøm å en dag bli det 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *