Sneak peek

Categories Foto

Hei dere! 

Stikker en rask tur innom her for å ønske dere alle flotte mennesker en god morgen 🙂 I dag er det dugnad her på gården med snekring og maling. Ble faktisk ferdig med første malestrøk på soverommet til meg og mannen i går, så det skal jeg ta bilde av og vise dere senere. 

Men, jeg kom også innom for å gir dere en liten sneak peek på en “photoshoot” jeg hadde med en av søstrene mine i går. 

Er hun ikke vakker? 😀 Tenkte å dele flere bilder med dere senere, så stay tuned.

Da ønsker jeg dere alle en god søndag og en god morgen. – Vi blogges 🙂 


Følg meg også gjerne på andre sosiale medier HER!

#blogg #foto #blogger #helg #søndag #modell #flytting #bilder #fotograf

4 kommentarer

4 thoughts on “Sneak peek

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *