DEL 2 // Mine søstre

Categories Familien

God tirsdag alle sammen! 

Jeg tenkte å oppfylle del to på et annet løfte jeg har gitt her på bloggen og det er å introdusere søstrene mine for dere. Dere har allerede blitt litt kjent med Marthe, hun kan du lese om HER, og du kan se noen flotte bilder av henne HER. Neste jeg tenkte å dele med dere er “trommevirvel”… Silje! 🙂 

Silje er ett år yngre enn meg, er straks ferdig utdannet lærer og er gift (sorry mate). Jahh.. Hvor skal jeg starte? Jeg har nok flest barndomsminner med meg og Silje siden vi er så tette Vi pleide å krangle omtrent hele tiden da vi var yngre, samtidig kunne vi leke utrolig bra sammen også, det gjorde vi alle egentlig. Vi er ganske forskjellig på flere måter, Silje er for eksempel ikke redd for en konfrontasjon, blir hun behandlet dårlig eller er uenig med noen (eller meg) sier hun i fra og er klar på meningene sine. Jeg har faktisk ofte sett opp til lillesøsteren min fordi hun ofte har vært… modigere enn meg på flere måter. Men det er de siste årene jeg virkelig har lært meg å sette pris på henne og alt det hun er. 

Da jeg ble syk og ble lagt inn på psykiatrien var Silje mye hjemme og hjalp til med Veslefar. Da jeg ble skrevet ut var hun mye der og lot meg få overnatte om jeg var (er) sliten. Når jeg er hos psykologen stiller hun ofte opp for å passe Veslemor. Om jeg trenger å prate så vet jeg at det bare er å ringe. 

Sil! Takk! Og jeg er glad i deg 🙂  

Har du noen søsken? Husk å fortelle dem at du er glad i dem, så blogges vi 🙂 

Følg meg også gjerne på andre sosiale medier HER! 

#blogg #søster #familie #blogger #foto #bilde #vakker

8 kommentarer

8 thoughts on “DEL 2 // Mine søstre

  1. Så koselig innlegg Guro. Jeg, Ingvild og Marthe må nok skrive et innlegg om deg og ❤️ Glad i deg bigsiss ❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *