7 bilder som beskriver min onsdag

Categories Hus og interiør

Hei dere! 

Det er litt dabbert med bloggingen for tiden, men det har sine grunner. Jeg har begynt å stresse mye igjen, har ganske mye tankekjør og lite initiativ. Jeg vet ikke hvor lenge dette kommer til å vare (obviously), men jeg ønsker å få til å blogge hver dag allikevel. Da føler man at noe blir gjort og en blir ikke bare sittende i sofaen mens man titter på Netflix. 

Anyways, tenkte rett og slett å dele litt bilder fra denne onsdagen med dere. Jeg har faktisk ryddet rommet sammen med gubben i dag (noe som virkelig trengtes), så noe har jeg da fått utrettet. Men, da turte jeg også å ta noen bilder her oppe på rommet vårt. So here we go! 

Mannen jobber omtrent hver dag med hjemmekontor oppe på rommet. Tror han synes det er litt kos med selskap av og til, men jeg klarer rett og slett ikke å være på rommet om det ikke er noenlunde ryddig. Godt vi har fått ordnet litt i dag da 🙂 

De eneste plantene jeg og mannen klarer å ta vare på er slike som bare trenger vann typ en gang i måneden. Haha! Det er faktisk sant. Heldigvis har denne planten, og aloeveraplanten vi har, overlevd i snart 2- 3 år. That’s good girl! 

Man får ikke gjort alt, men noe. Har fått støvsuget, men ikke tørket støv, noe speilet bærer preg av 🙂 

Vår andre plante 😀 

Veslemor har begynt å snu seg rundt, ja nå triller hun faktisk bortover gulvet. Det er så herlig å følge med på at barna vokser- de utvikler seg hele tiden og i perioder kan man merke forskjell fra den ene dagen til den andre. 

Da jeg var innlagt for snart to år siden kjøpten mannen en bamse til gutten vår. Gjett hva han heter? Ove. Er ikke helt fan av det navnet på en kanin, men Veslefar liker det så hva kan jeg gjøre. 

Hva synes du? Var det et greit innlegg? Er jo liksom litt koselig å dele litt hvordan hverdagen egentlig ser ut, uten alt for mye dill og dall.

Vi blogges! 🙂 


Følg meg gjerne på andre sosiale medier HER! 

#blogg #hverdag #onsdag #foto #bilder 

2 kommentarer

2 thoughts on “7 bilder som beskriver min onsdag

  1. Jeg liker disse hverdagslige innleggene veldig godt 🤗 Gjerne mer av dem 👏🏻 Så fint rommet deres ble med litt opprydding 😁 Ikke så mye som skal til ❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *