Vi sliter alle med noe..

Categories Mammalivet

Hei dere!

Har brukt dagen på jobb (faktisk), og resten av ettermiddagen på å komme meg igjennom en dundrende hodepine. Aghh! Jeg blir sjeldent syk, men jeg sliter en del med det hodet. Stress, for lite søvn, for mye søvn, høytrykk, lavtrykk… det er liksom ikke så mye som skal til, men.. vi har vel alle et eller annet som vi sliter med.

Ellers nyter vi å bo i huset. Gleder meg så mye til å vise dere. Tenkte å ta dere med på en tour denne søndagen kanskje 🙂 Time will show!

Deler noen bilder av de skjønne barna før jeg hopper til sengs. Vi blogges dere 🙂

Btw.. fortell meg gjerne hva slags «skavanke» du sliter med. Er alltid morsomt å bli bedre kjent med dere 🙂

– Guro <3

Følg meg gjerne på INSTAGRAM HER!!!!

4 kommentarer

4 thoughts on “Vi sliter alle med noe..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *