Turen til tjernet

Categories Foto

 

Hei dere! 

Hva har skjedd i livet deres siden sist?

Mye? Ingenting? 

Her har det gått i ett, jobb, barn, alt mulig rart, og i går klarte jeg å få noe muskel- krampe- greier i ryggen, og det har ikke gitt seg. Ryggen føles helt skeiv, jeg går som en (veldig) gammel dame og hvis jeg bøyer den for mye får jeg sinnssyke sammentrekninger som kjennes ut som rier, heldigvis varer de ikke så lenge, og jeg kan unngå disse sammentrekningene nå som jeg vet hva som utløser dem. 

Anyways, over på noe litt koseligere. Husker dere jeg snakket om å gå opp til dette tjernet og badet? Well, I did! Og det var SÅÅ deilig, vannet var flott, været var flott, ja også var det litt mye mygg, men altså who cares? Når du bare kan hoppe ut i vannet, og det er varmt, behagelig og bløtt på bare en måte som tjern kan være bløte på. 

Vel, nyt bildene, også blogges vi snart igjen. Jeg må jo snart få vist dere hvordan vi bor 😉 Det kommer! 

– Guro <3 

Følg meg gjerne på INSTAGRAM 

Og på FACEBOOK 

2 kommentarer

2 thoughts on “Turen til tjernet

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *