Mammaferien er over

Categories Familien

Hallo dere! 

Da er mandagen her, og mammaferien er over for denne gang. Det var så fint å se den lille familien min igjen i går, åhhh, jeg kjente at jeg hadde savnet dem. Lille skravlefar, lille smilemor og verdens beste mann, det var godt å ha dem tilbake i huset. 

Var en litt annen følelse på morgenen i dag da Veslefar våknet 0530 og var klar for en ny dag. Hvordan får man disse småtrollene til å sove lenger? Anyways, vi sto da opp, jeg og ungene, mannen fikk sove litt lenger i dag. Han har jo hatt ungene hele helgen mens jeg har hatt bursdagsferie. Så for å få tiden til å gå dro vi en tur i butikken, vi manglet litt ting til frokosten og var hjemme igjen før 0730. 

Du vet du er småbarnsforeldre når… 🙂 

Ønsker dere en fin dag alle sammen også kan det hende det kommer et innlegg med bilder av kjøkken, stue og sofakrok i løpet av dagen 😉 

Time will show! 😀 

Vi blogges,

– Guro <3

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *