So much … blahh

Categories Identitet

Hei dere! 

Tiden bare.. ja dere vet alt det der… tiden går, livet flyr. 

Ungene har blitt lagt for deres daglige formiddagslur og jeg har litt tid til å skrive på denne bloggen. Det går i veldig rykk og napp her for tiden og slik kommer det nok til å være en stund frem over, men nå har jeg altså et lite tidsvindu til ro, fotografering og skriving. Så hva skal jeg skrive om.. tomhet, redsel, glede, humor, mammalivet, hobby, barna, mannen, huset, rotet, katten, oppussing, religion, tro. Blahh.. 

Nei da deler jeg noen bilder og skriver bare random hva som foregår oppe i hodet mitt. 

Jeg har klump i halens, men vet ikke hvorfor. 

Jeg stresser over jobb, men har egentlig ingen grunn til det.. tror jeg. 

Barna mine river meg i hjertet fordi de vokser way to fast!!! 

Mannen er kjekk. 

Katten er koselig. 

Det er digg å bo i eget hus. 

Jeg er stolt over bildene jeg tar. 

Bahh! I don’t know.. Hodet er så sykt tomt for tiden, det er så lite som skjer oppe i der. 

Vi blogges,

 Guro <3 

Følg meg gjerne på INSTAGRAM HER eller FACEBOOK HER!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *