Akersgata 74

Categories Religion og tro

Hei dere! 

I dag er jeg helt flat, helt pumpa, helt… ikke noe energi. Det er frustrerende, men jeg takler det liksom. Selv om jeg ikke har noe krefter i kroppen så har jeg likevel humøret med meg da. Sånn tålig hvertfall. Vet du, jeg er drit trøtt, og da går humøret VELDIG opp og ned. Heldigvis så kommer kvelden i dag også… det er bare … litt lenge til. 

Men, jeg kan jo fortelle dere hva jeg opplyste denne menigheten min om i går, om du ikke henger helt med kan du lese det innlegget HER. Det har seg slik at en menighet, eller kristne er opptatt av å gjøre ting for andre, og siden Betel menigheten i Akersgata 74 ligger veldig sentralt, mitt i Oslo, så ønsker vi som menighet å gjøre noe for menneskene som bor, lever i nærområdet. Det er et prosjekt som kommer til å starte i det små, og foreløpig kaller vi det bare “Min by”. Så hva kan vi gjøre for andre rundt oss? Det er vel det som er essensen av hele denne greia. 

Oh well! Gleder meg til å jobbe videre med dette, ja og om du lurer på hvordan denne Betel menighet er så er det bare å ta turen innom klokka 1100 på Lørdager 🙂 

Vi blogges! 

– Guro <3

2 kommentarer

2 thoughts on “Akersgata 74

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *