Jeg skal være ærlig

Categories Gården og dyrene

… det er mange ting jeg skulle ønske jeg kunne dele med dere på denne bloggen, for det meste handler det om urettferdigheter. Urettferdigheter mot mennesker og urettferdigheter mot dyr. Det er så mye man kan fokusere på og snakke om, men som blir borte i alt som skjer i løpet av en dag, også er det de tingene som ikke “passer” seg på en offentlig blogg. 

Punktum. 

Så da får jeg heller oppdatere dere på noen søte små nurk. Pusungene har fått øyne, og vokst en del, åhh.. de kan virkelig smelte et hjerte, er du ikke enig?

Jeg har jo forresten vært borte i helgen, to av søstrene og jeg har vært en tur nede på det vakre Sørlandet hos noen gode venner og kost oss. Mat, skravling og vakre omgivelser, man kan jo ikke få en bedre jentehelg. Barna har vært hjemme hos pappa’n og besteforeldre, det har vært deilig med litt barne- og mannefri, men duameg hvor jeg begynner å savne dem etter bare en dag. Det er liksom rart det der, man går litt igjennom hverdagen og lengter av og til etter en fridag, men når man først får den så savner man fort de små vakre, og det er vel litt slik det skal være, og det er vel slik det kommer til å være noen år fremover. 

Anyways, hva har du gjort i helgen? 🙂  Jeg håper alle lesere har kost seg og nytt det flotte været vi har for tiden. 

Vi blogges! 

– Guro <3 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Jeg skal være ærlig

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *