Fremover

Categories Blogg

Hellu dere!

Det er så tomt for tiden. Ideer og tanker forsvinner like fort som kulda i stekende sol. Jeg tror lite søvn og lite hjerneaktivitet har gjort meg litt sløv, og jeg merker det spesielt når jeg setter meg ned for å jobbe, lese eller skal skrive tale. Konsentrasjonsevnen er laaaav , for ikke å snakke om alle ordene jeg ikke husker og som jeg stokker om.

Å klippe plenen med treskeren funker dårlig, for å si det sånn. Jeg skulle gjerne kommet med flere eksemplet, men så er jo dilemmaet dårlig hukommelse så da… da får jeg liksom ikke delt mer enn det lille jeg faktisk husker.

Dere har forresten kanskje fått med dere at bloggen har stått litt på «vent» i noen måneder nå? Vel, det tror jeg kommer til å endre seg fremover 🙂 Det som sto litt veien for en god flyt her inne er ikke lenger et problem..

Så, i morgen vil jeg prøve å få tatt bilder av 2. Etasjen, så får jeg begynt å vise dere litt rundt her i huset 😀 Jeg gleder meg til å vise dere! Nå er vi så og si ferdig oppe, det er bittelitt listing, og rydding inne på kontoret som gjenstår, men det går fort å gjøre noe med..

Livet er godt, hvertfall i dag. Hvordan er dagsformen din? 🙂

Vi blogges!

– Guro <3

2 kommentarer

2 thoughts on “Fremover

  1. Maiken Johnsen: Ikke sant, ble dessverre ikke noe house tour i dag,men håper å få tatt bilder i løpet av uka 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *