Skal ikke klage, eller?

Categories Familien

Hei, hei! 

Hvordan har du det? Nyter du fortsatt sommerdagene? Eller begynner du å få litt nok av solen? 

Som nordmann har man jo nesten ikke lov til å klage på deilig vær, men nå kan det godt komme noen regndager, og ta tenker jeg spesielt på bønnene rundt om i landet som gjerne skulle fått slukket tørsten til åkrene sine. 

Anyways, vi er i Tønsberg og nyter noen deilige sommerdager ved bassenget til Svigers. Det er digg med koselig selskapet, deilig mat og flotte omgivelser. Jeg husker så godt første gangen jeg ble med mannen hjem, det er jo kjempe lenge siden, ja, åtte år siden er det faktisk (jeeeg begynnner åååå bliiii gammmmeeell!!). Men hvor var jeg, jo, det var så vakkert når vi kjørte nedover motorveien fra Drammen til Tønsberg, jeg husker jeg tenkte at det var så utrolig nydelig også kom vi til Nøtterøy og der var det jo enda penere og idyllisk.. Ja.. Det er vakkert her! 

Vi har som dere sikkert har forstått tatt oss en liten ferie. Vi skal være her til imorgen, og så drar vi nedover til Kristiansand dyrepark, der skal vi overnatte til mandag og på mandag drar vi tilbake til Nøtterøy så får vi se om vi drar hjem eller blir over noen netter til. Uansett, det er litt deilig å dra litt bort på ferie, slappe av, og bare nye dagene, slippe å tenke for mye på klesvask og annen vask 🙂 

Hva slags ferieplaner har du for i år? Fortell meg gjerne da jeg elsker å bli bedre kjent med de av dere som titter inn her av og til 🙂 Det er bare koselig å få en tilbakemelding. 

Vi blogges.

– Guro <3

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *