We had a blast

Categories Familien

Hei, hei! 

Jeg “lovet” ett litt lengre innlegg om ferien vår, and here it is.

Forrige torsdag dro vi ned til Tønsberg og overnattet hos Svigemor og Stesvigerfar :). Barna storkoste seg, vi storkoste oss, det var deilig og varmt også badet vi så klart masse. Veslefar og Veslemor ELSKER vann, så det er jo midt i blinken at Bestemor og Bestefar har et stort basseng det går an å bade i. 

Ja, se hvor mye de koste seg 🙂 I tillegg fikk vi nydelig mat, og kom egentlig inn i ganske feriemodus med en gang. 

På søndagen dro vi ned med Svigerfar og Svigerinne ned til Kristiansand Dyrepark, det var faktisk noe jeg og mannen bestemte oss for å gjøre en uke før vi dro. Vi merket at vi trengte en liten ferie utenfor husets fire vegger og det passet liksom så bra å ta det akkurat da så da bestilte vi oppholdspakke med hotellrom, billetter for to dager i parken og badeland, og frokostbuffè. Selv om ungene ikke er så veldig store enda så koste de seg masse, og da spesielt i badeparken. Det var litt verre dag nummer to, da var de fryktelig trøtte, vi har ikke sovet så fryktelig mye de siste dagene… kan du si (carzy trøtte hele gjengen på mandag og i går XP). Anyways, vi koste oss masse, også var det jo kjempekoselig at farfar og tante (til barna) ble med på spontanturen.

Jahh.. 🙂 Jeg hadde planlagt å ta MASSE bilder, men tror du ikke jeg hadde glemt å lade opp batteriene. Arghh! Så irriterende, men jeg fikk tatt noen før kameraet døde.

We had a blast! Thats for sure 🙂 

Vi blogges! 

– Guro <3 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *