Usikker

Categories Depresjonen

Jeg føler meg usikker. Ikke hele tiden, men av og til. 

Usikker på meg selv, mine egne følelser, tanker og meninger. 

Det går liksom så opp og ned, og nå er det litt ned. Jeg er sikkert sliten etter å ha reist litt, og brukt mye tid på å bare tenke, ja også har jeg jo hatt noen gode uker også, så da skulle det bare mangle at hvertfall noen av dagene ble litt tyngre i sommer. 

Greia er den at nå når jeg bare blir bedre og bedre så merker jeg hvor utrolig vanskelig ting har vært når jeg først havner i en grøft igjen. Hvordan klarte jeg å gå rundt slik i over lengre tid liksom? 

Jeg er så takknemlig for all hjelp jeg har fått, for all støtte. 

Vi blogges! 

– Guro<3

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *