Bak fasaden finner du…

Categories Gården og dyrene

Det er mye som gjemmer seg bak en fasade. Det kan være glede, latter, tårer, smerte, håpløshet, frustrasjon, sinne, likgyldighet. Alt. Det kan være så mangt. 

Jeg laget for noen måneder siden en bloggplan. En plan over hva jeg skulle/ skal blogge om hver dag, og jeg hadde/ har valgt ut tirsdager til å handle om ting som gjemmer seg bak fasaden. Noen ganger kommer jeg til å ta opp tunge ting og andre ganger ikke fullt så.. tunge ting. 

Vi får se om jeg følger planen i det hele tatt, men i dag er det hvertfall tirsdag og jeg kan prøve å begynne og følge denne planen. Jeg fulgte forresten planen min i går også- da delte jeg ukens Instagrambilder 😀 Det innlegget kan du lese HER! 

 Anyways, I dag har jeg tenkt til å dele hva som ligger bak fasaden når det kommer til nusselige neser og myke, nydelige kattunger. Ja, som du kan se av bildet så kan de ikke annet enn å smelte et menneskehjerte. 

Vi skal beholde denne btw 😀 

MEN, det som ligger bak denne flotte fasaden: kattebæsj, matsøl og vannsøl, små rumper som piler mellom bena, og klør som griper fast i huden. Ja, de er nydelige, men jeg bare… hater.. kattesand og alt som følger med oppe i en kattedo, årghh.. det er det verste jeg vet. Det hjelper jo ikke at det er varmt ute og at vi har to menneskebarn som også liker å søle med mat og vann, kjære vene, jeg vet faktisk ikke alltid hvor jeg skal gjøre av meg. 

Så bak fasaden.. søl, og møkk. 

Kjenner du deg igjen? 

Vi blogges! 

– Guro <3

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Bak fasaden finner du…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *