To skjønne, og en stolt mamma

Categories Mammalivet

Helluu!! 

I dag står det på bloggplanen min at det er bildeonsdag 🙂 Jeg kommer til å digge denne dagen for jeg elsker å dele bildene mine med dere. Og i dag vil jeg vise frem to nydelige som dere ikke har sett så mye til på en stund. Det har vært første barnehagedag for disse trollungene, og da måtte ho mor bare prøve å få tatt noen bilder på morgenkvisten, tross sterk sol. 

Enjoy, sier nå bare jeg 😀 

Jeg ønsker ikke å dele alt for mange bilder av disse to smårollingene mine, men noen få diskre bilder synes jeg er helt greit. 

De vokser jo noe enormt hele tiden, ikke bare i lengden, men også i forståelse, språk, koordinasjon, ja.. på alle mulige måter, og det er kjempegøy, men også veldig vemodig. Jeg tror jeg har nevnt dette et par ganger her på bloggen, men det forundrer meg vel ganske mye da, at disse to en dag kommer til å være store og selvstendige, og jeg komme til å bli.. være.. gammel.  

Anyways, hva synes du om bildene? Er de ikke skjønne? Og har du en liten en som vokser alt for fort? 🙂 

Vi blogges!
– Guro <3 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *