Det er instagrammandag!!!!

Categories Blogg

Hei dere!

Da er det Instagrammandag igjen, og på tide med en ny oppsummering av uken som gikk.

Ja, hvor skal man begynne? Forrige uke var hektisk. Mannen og jeg begynte i jobb igjen, barna begynte i barnehage og jeg hadde første time hos ny psykolog.

Min gamle psykolog bytter jo jobb og i forbindelse med det har hun hjulpet meg å finne en ny person jeg kan gå til. Det som har vært litt spennende er at jeg nå kommer til å få en litt annen behandling – jeg skal nå gå til psykoanalyse. Jeg er nesten ikke helt sikker på hva det innebærer selv, men det er hvertfall veeeldig intensivt (4 x i uka) og det handler mye om å fortelle hvordan jeg har det «in the moment». Ja, time will show. Jeg skal gå til henne to ganger til før vi finner ut av om dette er noenfor meg og om jeg skal fortsette, så ja…

Ellers var uken som gikk fylt med angst. Jeg var utrolig stressa, klarte ikke å roe ned tankene. Jeg vet ikke helt hva som startet det en gang, men i dag har jeg det mye bedre og føler meg lettere både i kropp og sinn.

Jahh, som dere ser på bildet så fikk jeg tatt noen flotte(!) bilder av nydelige sommerfugler forrige uke. Det er så gøy å prøve seg frem, bli flinkere og flinkere og å faktisk ha en hobby som VIRKELIG fenger.

Yes! Jeg har endelig en hobby som virkelig engasjerer meg 😀

Jau, har du det? En hobby som du ikke blir lei?

Jeg ønsker dere alle lesere en god mandag, og lykke til med alt dere skal i uken som kommer.

Vi blogges!

– Guro <3

Ps. Følg meg gjerne på Instagram HER!!!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *