Hemmelig

Categories Identitet

Hysj. 

En hemmelig følelse. 

En hemmelighet. 

Hysj. 

Jeg liker ikke dette. 

Vi har vel alle små hemmeligheter, små følelser og tanker som vi ikke ønsker at noen skal “se”, eller vite om. De ligger der og ulmer, og er som regel ikke noe problem, men av og til så dukker dette… teite opp og lager røre oppe i hodet. 

Men jeg begynner å forstå nå. Forstå hvor ting kommer fra, og hvor de bør gå. Dette abstrakte som bare jeg kjenner på, som ingen andre vet om. Det skal bort en gang, det må jobbes med, tygges på… og så en dag.. så skal det bort. 

Vekk. 

Du er nysgjerrig nå? Det hadde jeg vært, men jeg lar det ligge der. Ting kan deles, men ikke nå, ikke før jeg er førti kanskje. Så du får følge med, hvis jeg blogger når jeg er førti da, det vet vi jo ikke. 

Har du en hemmelighet du ikke ønsker at folk skal vite om? Men som du en dag kanskje ønsker å dele for å hjelpe andre? Eller noe sånt?

Vi blogges!

– Guro <3 

4 kommentarer

4 thoughts on “Hemmelig

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *