En halvtime senere

Categories Blogg

Hei dere! 

Nå er det en god stund siden sist jeg blogget. Vi har akkurat kommet hjem fra en to ukers jobb/ ferietur, og har egentlig ikke kommet oss helt enda, men jeg har STOOOORE ambisjoner om å kunne få blogget litt mer de kommende ukene 🙂 

Bloggen er liksom min lille baby når det kommer til sosiale medier og kommunikasjon, jeg elsker å skrive og å ta bilder, og noen ganger bare ha dette stedet hvor jeg kan forsvinne litt. Den siste uka har vi vært i Serbia på pastorkonferanse, over 1000 mennesker på ett og samme sted, DET har vært en opplevelse det, men i forbindelse med det har jeg liksom kjent på en inspirasjon til å blogge mer regelmessig igjen. 

Dere vet jo at jeg har en YouTube kanal “The Female Pastor” og den har tatt litt tid i det siste, men jeg har liksom en plan oppe i hodet mitt om å blogge to ganger i uka, og så å publisere en YouTubefilm i uka. Vi får se hva jeg får tid til. 

Ai.. Vet dere hva som bekymrer meg for tiden? Alt. Jobb, rutiner, barna… alt. Jeg planlegger neste time, neste dag oppe i hodet mitt hele tiden, jeg planlegger dagen flere ganger i løpet av en halvtime, men så glemmer jeg- og begynner planleggingen igjen. Jeg ønsker ikke å stresse, jeg ønsker ikke å bære på alt av bekymringer, jeg ønsker å senke skuldrene, jeg vet jeg må senke skuldrene.. Men hvordan klarer man det? 

Jeg prøver å stoppe opp i løpet av dagen- prøver å slappe av- jeg sier til meg selv “ta det med ro, Guro”. 

En halvtime senere har jeg glemt at jeg må slappe av. 

Oh, the irony! 

Klarer du å slappe av igjennom dagen? Hvordan gjør du det? 

Vi blogges! 

– Guro <3 

2 kommentarer

2 thoughts on “En halvtime senere

  1. Kanskje litt kliskéaktig, men jeg har blitt glad i yoga! DET er avslappende det! I hvert fall når man er ferdig. Også liker jeg å tro at det hjelper litt mot angst og uro gjennom dagen og uka også.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *