PMS

Categories Mammalivet

Hei du! 

Ja, hei. 

Vet du hva jeg har gjort i dag? 

Jeg har jobba. Jobba, spist mat og betalt regninger. En helt vanlig dag. 

Men vet du. Det er mye tanker. Hele tiden. 

En klump i magen, og jeg klarer ikke å være rolig, må huske å puste- hele tiden. 

Jeg er så lei av… fasade, intriger… ja slike ting. Ikke at jeg er involvert i noe særlig intriger akkurat nå, men jeg er lei. 

Jeg husker jeg ikke ønsket å bli stor, voksen. Tanken gjorde meg ofte overveldet. Hvordan skulle det gå liksom? Betale regninger. Fikse forsikring. Lære seg å kjøre. Kjøpe bil. Utdanne seg. Få en jobb. 

Overveldende. 

Noen ganger når jeg tenker på livet føler jeg at jeg er tilbake der 11 år gamle Guro slapp, er tilbake der og lurer på hvordan ting skal gå. Overveldet. Bekymret. 

Men så sitter jeg her da, med teppe rundt meg. Med klump i halsen. Med en blanding av følelser. Følelser av glede, smerte, sorg, oppstemt, nedstemt. 

Ahhh… Nå skjønte jeg det.. PMS 

Det gikk liksom et lys opp for meg akkurat nå, ja, jeg er seriøs… akkurat nå. Ha …. ha…..

PMS.

Vi blogges! 

– Guro

2 kommentarer

2 thoughts on “PMS

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *