Tre random ting i livet

Categories Blogg

​Hallo kjære deg!

Og god mandag. I dag deler jeg med dere ukens Instagram feed, følg meg gjerne HER!

Og så deler jeg tre random facts som du kanskje vet, eller som du kanskje ikke vet. So here we go!

  1. Jeg elsker å få vite ting om menneskers liv. Noen kaller det sladder, jeg kaller det nysgjerrighet. Om jeg kunne vært fluen på veggen, eller lest biografien til hvert menneske jeg har møtt, ja da hadde jeg gjort det med glede. Det er ikke for å kose meg med andres skandaler og hemmelige liv, men fordi jeg liker å forstå hvorfor mennesker er som de er. 
  2. Hvis jeg skulle ha valgt et annet yrke ville jeg nok blitt psykolog… eller veterinær… eller… noe med sosiale medier.. Isj... Det er bra jeg jobber som pastor så får jeg liksom litt av alt, bortsett fra veterinær delen da 😀 
  3. Jeg har en enorm trang etter å bli noe stort. Det er helt.. ja, jeg ønsker alltid å være best i ting. Og det er fryktelig irriterende til tider, for uansett hva jeg bestemmer meg for å gjøre, om det er jobb, sosiale medier, familieliv. jeg blir liksom aldri heelt fornøyd. Det er ikke slik at jeg går rundt og tenker på dette hele tiden, men jeg merker at det kverner rundt i bakhodet og det gir seg liksom ikke. Dette betyr ikke at jeg ER verdensmester i ting, haha, men det betyr bare at jeg har en trang etter å ha utrolig suksess i et eller annet. Jeg vet at dette kan virke lite “norsk”, eller ydmykt, men det er en reel følelse jeg har og som det er vanskelig å takle, det er liksom alltid en lengsel i hjertet mitt etter mer.. Hva nå enn mer er?

Så synes du andre menneskers liv er interessante? Hvilket yrke ville du valgt hvis du kunne velge om igjen? Og, ønsker du noe mer i livet? 

Elsker å bli bedre kjent med deg som leser så det er bare å gi i fra seg et lite pip om du har lyst 🙂 

Vi blogges! 

– Guro <3

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Tre random ting i livet

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *