Bloggens tema er | Pluss masse annet rart

Categories Blogg

Hei dere! 

I dag har jeg gjort to vendinger i livet. Den ene tingen er rett og slett en teaser, så det får dere ikke vite om helt enda (hihi). Og den andre er at jeg har kommet meg på sporet igjen når det kommer til denne bloggen og hovedinnholdet som man skal kunne finne her. Dette er vel kanskje mest for min egen del. 

Jeg har skrevet ganske regelmessig igjen, men har liksom følt meg litt rådvill når det kommer til hva jeg skal skrive om. Vel, når jeg satt på toget på vei til jobb idag, eller var det fra jobb?… anyways, da skrev jeg ned hva jeg ønsker at bloggen skal inneholde, og mye av det har den jo inneholdt, jeg bare valgte å få det ned på papir (eller telefonen) så jeg ikke glemmer det, og slik at jeg kan titte på det når jeg føler meg tom for ideer. 

Så dette er det jeg kom fram til: psykisk helse og identitet, og spesielt i forhold til det å være mamma, og i forhold til å kristentro. 

Jeg kommer jo til å blogge om litt av hvert uansett, men det er greit å ha klart for seg et tema. Eller få en påminner om bloggens identitet. Denne bloggen har vært i live i 1 1/2 år og det har virkelig vært en bragd i seg selv å holde på så lenge, jeg trodde faktisk ikke at jeg skulle klare nettopp det, å ha en aktiv blogg, men nå har jeg liksom fått det som en vane og synes det er veeeldig gøy. Bloggen har også vært en pådriver for fotografihobbyen min (sjekk ut INSTAGRAM HER!), og ikke minst YouTube kanalen The Female Pastor (subscribe gjerne 🙂 HER!)

Ja, bloggen har virkelig vært en hjelp i å bli bedre, leve ut litt ambisjoner og finne min egen stemme og identitet. Jeg har turt å ytre meninger, fortelle om hvordan jeg har det og jeg har hatt mulighet til å kunne kjenne på anerkjennelse og godhet fra mange flotte mennesker… dere for eksempel 🙂

Jeg har også opplevd at folk har vært veldig uenig med meg og møtt en hel del motgang, spesielt fra folk som er uenig i måten jeg har snakket om religion og tro på, men det har også vært med å hjelpe meg i å få en sterkere kjerne, så takk til deg som er uenig med meg og ytrer det. Du har hjulpet meg å stå opp for meg selv 🙂 Ja, pluss at jeg også har lært å tenke meg om to ganger før jeg skriver noe 😉 

Livet er ofte tøft, men det er verdt å leve. 

Og det elsker jeg å kunne skrive, OG ikke minst virkelig mene. 

Jeg leste et blogginnlegg i dag, før jeg tok meg en ettermiddaghvil, (jeg våknet 0400 i dag, det kan du lese mer om HER!,) men nå sporer jeg av..poenget var… er.. Jeg leste et blogginnelgg i dag som virkelig gjorde at jeg følte meg litt mindre alene. Silje skriver også om sin egen psykiske helse på bloggen sin og et av innleggene hun har skrevet traff virkelig hjerterota mi, jeg følte meg plutselig litt mindre alene, og det inspirerte meg til å skrive dette innlegget. (Ta gjerne en titt innom bloggen hennes HER!)

Jeg ønsker ikke å gi slipp på drømmer, jeg elsker å skrive blogg og vil fortsette med det, uansett hvor vinglete jeg er i tanker og meninger, eller hvor “dårlig” jeg til tider kan være. Jeg digger å blogge 🙂 Så til neste gang, når enn det er, følg drømmen din… bare gjør det! 

Dette ble et litt… blogginnlegg som ikke gav helt mening kanskje, men det får gå. Jeg har skrevet nok for i dag, og gitt ut en masse linker til dere også. Jeg ønsker dere alle en fin kveld, så blogges vi før jeg begynner å rable ned noe om noe helt annet 😉 

– Guro <3 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *