Et fritt valg

Categories Identitet

Hei dere!

Jeg føler meg så unaturlig fri i dag. Jeg er rolig, det er ikke noe stress i hjertet, i magen, i hode. Det er hvertfall roligere enn ellers. Jeg har fått jobbet litt, og spiser nå frokost mens jeg titter på Modern Family. Har jeg nevnt at jeg elsker slike feel- good serier? 😉

Og hjertet er rolig.

Det hele handler om et valg jeg tok i går, som jeg ikke har tenkt til å fortelle om enda, men det var fortsatt et valg. Jeg bestemte meg for noe, og avgjørelsen det å velge noe ut i fra egne tanker og følelser, uten andres innblanding, det kjentes, og kjennes veldig godt.

Lenge gikk jeg rundt uten en «kjerne», jeg visste ikke hva jeg ville, og jeg visste ikke hva som var mitt ønske og hva som var andres ønsker. Jeg var ofte usikker på meg selv og følte at andres meninger og tanker var viktigere og bedre enn mine.

Vel, i går tok jeg et valg, og det virker kanskje som om det var et stort valg, men sannheten er at det var det ikke. Det bare føltes så godt å være sikker i avgjørelsen, uten å ha tillatt meg selv å bli påvirket av andre.

Dette lille valget kommer jeg så klart til å dele med dere etter hvert, men jeg skal vente litt til før jeg gjør det. Kanskje over helgen?

Uansett, jeg digger å blogge igjen dere <3 Det føles godt å kunne skrive, ta bilder og dele mer av livet og tankene igjen. Noen har kanskje lagt merke til at det har vært litt stille i sommer og i våres, det har sine grunner, men nå er liksom flowen tilbake.

Så, hvordan føler du deg i dag? Har du en bra eller dårlig dag? Føler du deg fri?

– Guro <3

6 kommentarer

6 thoughts on “Et fritt valg

  1. Victoria Larsen: Takk! Jeg har det veldig bra i dag… Det er deilig å endelig føle at man har litt kontroll igjen 🙂 Alltid hyggelig å høre fra deg.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *