Det har tært på

Categories Mammalivet

Hellu dere! 

De to ukene som nå har vært har virkelig tært på en stakkars kropp. Jeg bestemte meg derfor for å ta noen skikkelig rolige dager, og selv om jeg våknet med skallebank i dag så tror jeg, håper jeg, at migrene raiden er over for denne gang. 

Heldigvis skal jeg en tur innom legen i morgen, det var snakk om å prøve noen blodtrykksmedisiner for å forebygge migreneanfall sist jeg var der, så jeg krysser fingrene og håper virkelig at det kan være en god løsning. 

Ja, som sagt så har denne uken gått med til å slappe av, hvile, være med barna, ta litt bilder, titte på Modern Family, bare kos egentlig <3 

Også rydding da. Kjære vene så mye rot det blir av å ha unger. Jeg rydder litt på kvelden, tar litt oppvask, legger klær til vask (det er mannen som vasker klær her i huset forresten ;)), men allikevel så ser det like bomba ut neste dag. 

Og det er ikke bare barna som roter heller, den søte katten vår har også en tendens til å bite opp saker, rive ned litt klesvask og søle ut vann fra vannskåla. Ai.. What to do? 

Smile. 

Yes, smile. 

Noe annet kommer bare til å gjøre meg gal. Så…

Vi blogges!

– Guro <3 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *