Ikke ydmyk i det hele tatt ^^,

Categories Religion og tro

Hei dere!

Helgen er over, og det har vært suuupert. Jeg har som sagt vært på lederkonferanse, og jeg har lært så utrolig mye!

I morgen kommer det nok (mest sannsynlig) et innlegg om helgen med både bilder og beskrivelser 🙂

Forresten dere, jeg trenger virkelig å få kommet meg ut og tatt bilder igjen. Sist gang jeg gjorde det ble bildene sååå bra.. Haha! Jeg prøver ikke være ydmyk en gang ^^,

Jeg husker faktisk ikke om jeg har delt bildene fra den fototuren på bloggen, men om ikke så er det bare å ta en titt på Instagramkontoen min HER! 🙂

Hva har du gjort i helgen? Har du kost deg?

Jeg håper du har fått ny energi og er klar for en ny uke!

Vi blogges.

– Guro <3

#høst #blogg #søndag #bilder #foto

2 kommentarer

2 thoughts on “Ikke ydmyk i det hele tatt ^^,

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *