Og der traff vi veggen litt…igjen

Categories Depresjonen

Hei dere! 

I dag har jeg truffet veggen litt. Det vil si, etter helgen og en sen kveld på mandag kom “endelig” den lille ned perioden som jeg egentlig alltid får etter å ha gjort litt mer enn jeg pleier. Det som er fint da er jo at jeg begynner å bli vant til det, jeg vet at jeg kommer til å “slite” litt i noen dager, eller kanskje til og med en uke eller to, men jeg kommer meg alltid opp igjen 🙂 

Men dere, jeg snakket jo om denne thanksgiving- tingen i gårsdagens innlegg, du kan lese det HER, og i dag begynner vi å rydde denne “Vevstua”. Jeg tar med meg kameraet og får tatt noen bilder så får dere med dere prosessen. 

Ja, og til slutt. Jeg kommer til å legge ut hvordan jeg redigerer bildene mine på Instagram via Instastoryen min i løpet av denne uka, om du har lyst til å få med deg dette kan du følge meg på @gme.93 

Oki! Vi blogges 🙂 

– Guro <3

3 kommentarer

3 thoughts on “Og der traff vi veggen litt…igjen

  1. Ida Marie: Hei du 🙂 Ja det er litt kjedelig, men jeg håper det ikke holder på for lenge denne gangen. Jeg husket å ta bilder så nå har hvertfall – «før» bildene 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *