5 gode ting i livet mitt!

Categories Blogg

Hei dere!

Her kommer et lite innlegg til nå på kveldingen. Jeg er fornøyd med så mange ting for tiden, ikke store ting, men det er mye som holder humøret mitt oppe om dagen og jeg tenkte det kunne være koselig å dele med dere. 

So here we go…

1. Jeg har det generelt bra. Livet smiler litt, eller… jeg smiler litt. Her om dagen tok jeg meg selv i å synge, bare… ja mens jeg gjorde et eller annet og vet du? Det er så sinnssykt meg. Guro synger, og nynner. En venninne av meg, som jeg delte rom med på VGS, fortalte meg at jeg noen ganger nynnet i søvne. I flere år har liksom sangen vært litt borte, men her om dagen så bare sang jeg av full hals… I like that 😉 

2. Jeg har fått tatt noen flotte bilder i det siste 😀 Ta en titt på Instagramen @gme.93Og her er en sneak peak.

3. Jeg får bare mer og mer overskudd til barna mine <3 Jeg trenger vel ikke si mer enn at det føles så utrolig godt. 

4. Pusen vi har nå er husren. Bank- i – bordet. Må det vare for evig og alltid. Det verste jeg vet er katter som gjør fra seg der de ikke skal… Lille Quinn, som hun heter, er virkelig glad i å være inne, hun liker det late liv, er glad i ungene og er bare super skjønn. Hun har også noen veldig morsomme og merkelige fakter, men det tenkte jeg å spare til et annet innlegg.  

5. Og til slutt, forrige måned tjente jeg 40- ett- eller- annet kroner på bloggen.Haha! Jeg vet det er lite, men det er en fordobling fra måneden før, så bloggnorge “Here we come!”. Jeg synes jo det er veldig gøy med denne nye ordningen her på blogg.no, det gir enn jo litt ekstra lyst og inspirasjon til å skrive bra og ofte når man får (litt) noe igjen for det. 

Hva gjør dagene dine gode for tiden? Er det noe som putter et ekstra smil på? 

Jeg håper uansett at du kommer til å ha en fin kveld. Så blogges vi! 

– Guro <3 

2 kommentarer

2 thoughts on “5 gode ting i livet mitt!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *