Gravid- uke 25+2

Categories Mammalivet

Som fortalt er jeg gravid med mitt andre barn, ei lita jente.

 

Og denne graviditeten har gått (og går), mye fortere enn den forrige, det er sikkert flere som kan relatere til det :).

 

Allerede i uke 26! Ai, synes ikke det er lenge siden jeg lå meg beina på skrevs og pusha ut lille supermann (han kom faktisk ut med den ene hånda som supermann) 🙂

 

Jeg gleder meg hvertfall veldig til å møte den vesla frøkna, men jeg er også spent på tiden etter. Det er jo slik at man er mer utsatt for en ny depresjon hvis man har hatt det før og det ligger jo litt i bakhodet.

 

Men vi får ta det som det kommer, første fødselen var veldig lang og hard, så da satser vi på at denne blir litt lettere 😉

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *