Min skygge

Categories Identitet

Igjen en dag med sol og blå himmel, og i dag føler jeg meg ganske glad på innsiden også 🙂

 

 

Har de siste dagene vært på noe som kalles pastortreff, og selv om jeg ikke har fått med meg så fryktelig mange møter så har vi kost oss. Det er flere med små barn her så Veslefar har fått sosialisert seg litt med andre småttinger. Og så klart blir oppholdet enda bedre med god mat og godt fellesskap.

Fikk også gått en tur på morgenen og lekt litt med skygger og iso (med mobilen), ett sted må mann jo begynne 🙂 Har heldigvis et reflekskamera hjemme som er litt mer brukenes enn iphone.

Håper de leserne jeg har får en flott dag videre så blogges vi om litt 🙂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *