Sister’s outfit

Categories Klær og sminke

Her om dagen var vi en tur i Sverige og shoppa. Ja, tenkte faktisk å dele en shoppingopplevelse med dere her på bloggen.

Noen ganger går jeg forbi et plagg og jeg kan nesten føle at der var det noe jeg burde ha. Og akkurat det skjedde da jeg ente opp med å kjøpe denne genseren fra Vero Moda til 200kr. Fin genser og ikke så verst pris heller.

 

Jeg har en hudfarge som IKKE kler knæsje farger, jordfarger ser mye bedre ut mot huden min.

Så når jeg finner et plagg som kler både huden min og fasongen min gleder det liksom hjertet mitt litt ekstra..

Men siden jeg er preggis fikk jeg en av søstrene mine til å pose for meg. (Jeg har forresten 3 søstre som dere nok kommer til å bli bedre kjent med etterhvert.) Er ikke genseren fin? Og søstra mi? (Så klart)

Besøk instagrammen hennes @visees

#visees #instagram #blogg #søster #shopping #outfit #klær #photoshoot

8 kommentarer

8 thoughts on “Sister’s outfit

  1. Haha, måtte le litt av den “siden jeg er preggis”. En av tingene jeg IKKE savner med å være gravid, for å si det sånn. Man finner jo aldri noen ordentlig fine gravideklær.. Genseren var kjempe fin da, elsket fargen!

  2. Simona – 20år og mamma: Hehe.. Er så enig 🙂 Gleder meg veldig til å gå i normale klær og føle meg fin igjen 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *