Mine første timer med Veslemor

Categories Blogg

Nå er det bare 68 dager til termin, og i den forbindelsen føler jeg at jeg ikke har tid til å la meg selv falle ned i mørke møkka igjen.

Det har vært noen tøffe uker og jeg er ikke sikker på om det er graviditeten eller noe annet som gjør meg sliten og deprimert. Magen føles så utrolig stor ut nå, blir mett bare av å se på mat, samtidig som at jeg er utrolig, UTROLIG, fysen.

Også er jeg redd for hva som kommer til å skje etter fødselen. Det er en sjanse for at jeg havner i en fødselsdepresjon igjen, og jeg har jo egentlig ikke kommet ut av den første.. Aii..

Men samtidig gleder jeg meg veldig til de første timene med Veslemor. Husker hvor koselig det første døgnet med sønnen min var og hvor spennende det var med den lille 🙂

Jupp, dagens lille tankerekke..

Ps. Jeg NYTER denne sommeren, det er bare så deilig å slappe av og nyte varmen, dufter og farger.

#sommer #gravid #fødsel #spent #torsdag #fri #livet

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *