Fretexprosjekt

Categories Blogg

Heisann folkens!

Noen av dere har kanskje fått med dere at jeg har starta en Vlogg på youtube, og de siste dagene har jeg prøvd tenke ut et konsept, et tema å ha på vloggen, og jeg tror jeg har funnet ut av det.

Det hele startet med tanken at det ville vært morsomt å sette sammen outfits basert på klær kjøpt fra bruktbutikker som Fretex, ta dere med på shoppingen, prøvingen og det ferdige resultatet.

Og derifra ha en "miljøvennlig" vinkling på resultatet. Noe annet jeg vil prøve er å intervjue mennesker om livene deres, gjøre de som ser på oppmerksom på de små og store tingene i verdene og livet som vi ikke snakker om. De mørke og gjemte sidene ved livet.

Jeg tror det blir spennende, og jeg håper at jeg klarer å "få" det til.

Håper dere alle ellers har hatt en fin dag. Her har vi vært på Sverigetur og kost oss som den lille familien vi er..

🙂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *