Jeg er vakker

Categories Blogg

Heisann dere!

Det er helg og siste godteriinnspurt før mandagen kommer (les forrige innlegg for kontekst). Jeg glemte også å nevne at jeg ikke bare skal trene og holde meg unna godter i tolv uker, men jeg skal også si fine ting til meg selv hver dag, for er jeg ikke fornøyd med kroppen nå, blir jeg heller ikke det om tolv uker. Det er viktig for meg at jeg synes at jeg er vakker og fin nok som jeg er, og da er det greit å starte med å fortelle meg selv at jeg er vakker- hver dag. Haha… Jeg får passe på så det ikke går meg til hodet da 😉

Oh well, ha en god helg videre folkens så prater vi.

Ps. Jeg har fått noen kommentarer på at layouten på bloggen tuller litt av og til og at det kommer masse spørsmålstegn når jeg svarer på kommentarene deres- det skal jeg få jobbet med og ordna til uka 🙂

#blogg #trening #helse #helg #kvinne

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *