living It

Categories Mål og drømmer

Hei dere! 

Håper helgen har vært deilig for alle her inne og at dere er klare for enda en ny uke. Etter at jeg fikk barn føler jeg at tiden bare, ja den bare passere forbi liksom, og jeg får nesten litt angst av det, jeg får liksom ikke stoppet opp og bare bli i tiden. Husker dere hvordan det var da vi var yngre? Jeg husker at en uke, en måned, et år bare gikk så utrolig sakte. Det tok så lang tid å komme seg fra en uke til en annen, og nå så bare svisj… Aii..Noen ganger skulle jeg ønske at jeg bare kunne hoppe tilbake, nyte de gode øyeblikkene en gang til. Leve livet en gang til.. Hahah, jeg snakker akkurat som om livet snart er slutt, men det er det jo ikke, det er masse som skal skje før jeg, vi, ikke er her lenger. Mange gode ting, og vonde ting, tårer og smil, livet skal skje litt til, og det er jeg glad for. 

Etter at jeg ønsket å være borte, ta livet mitt i fjord sommer, så har det blitt så viktig for meg å leve livet, fokusere på at det er et liv som jeg har fått for å leve. Vi har alle fått det og vi skal alle leve det forskjellig, men det skal leves. Pust, ånde, liv, livsglede har blitt så utrolig viktig for meg, for jeg har kjent på hvordan det er å være død innvendig, eller fanget inne i seg selv, og det er en så stor kontrast mot det å ha liv og skaperglede inne i seg. 

Og dette er grunnen til at jeg blogger, jeg forteller om de gangene hvor det ikke er så mye liv, men også om de gangene kreativiteten og lysten på å leve kommer, gjennom bloggen får jeg utløp for mye av det kreative, bilder, tekst, komposisjon. Alt dette kommer fra noe inne i meg som bare har lyst til å leve, le og lage. Livsglede. 

Og jeg elsker det, jeg elsker de gangene Guro slippes fri. 

Jaja, jeg håper dere alle får en flott mandag, og fortell meg gjerne om hva du gjør som gir deg livsglede 🙂 

#blogg #leve #livet #kreativ #foto #bilder #bb #vakkert #livsglede

12 kommentarer

12 thoughts on “living It

  1. Du har masse på hjertet du <3 du er så utrolig flink til å skrive. Å man finner stadig nye fine ting å leve for. Her er det tanken på ungene som holder meg oppe for tiden. Vet ikke hva som hadde hendt hvis det ikke hadde vert for dem. <3

  2. Fantastisk blogg du har! Flott at du tør å sette ord på disse tingene, det er så viktig.
    Kreativitet er også noe som gir meg liv, og du har virkelig et talent for bilder 🙂

  3. Nydelig innlegg – og jeg kjenner også mer på tiden nå etter barn. Jeg nyter plutselig øyeblikkene mer og ønsker de skulle kunne vare enda litt lenger.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *