Vifte med stumpen

Categories Blogg

Hellu pips!

Håper dere alle har fått en god natts søvn og er klare for en ny dag 🙂

Lillemor og jeg har overnattet hos søstern da jeg skal få fjernet en føflekk i dag. Gruer meg litt, ikke til selve fjerningen, men er så heldig å ha denne føflekken i… rumpa. Er liksom ikke noen annen måte å si det på.. Hehe.. Det er der den er liksom.

Anyways, så da gruer jeg meg litt til å vifte med stumpen foran en vilt fremmed mann da vet du :/ Jahh..

Sånn bortsett fra dette lille inngrepet så tenkte jeg å prøve å få tatt en del bilder mens jeg er her og også å få blogget om noen av temaene dere ønsket å lese mer om 🙂

Vi snakkes da 🙂

#hverdag #blogg #tirsdag #leve #livet #selfie

6 kommentarer

6 thoughts on “Vifte med stumpen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *