Nå deler jeg den store nyheten: Vi skal flytte!

Categories Gården og dyrene

Jepp! Vi skal flytte! Hvis du er ny her inne så kan jeg kort fortelle at mannen min og jeg har bodd hos foreldrene mine i snart 1 1/2 år, dels for å spare opp til egen bolig og dels for å få hjelp med å komme oss etter at jeg havnet i fødselspsykose for ett år siden.

Og nå skal vi altså flytte, men vi skal ikke flytte så langt. Pappa er i ferd med å bygge en generasjonsbolig på hovedhuset, farmoren min flytter inn der, også flytter mannen og jeg opp i bryggerhuset, som vi kaller det. 5 meter unna hovedhuset. Åh, men jeg gleder meg, det skal bli deilig å leve som en «ordentlig, egen» familie 🙂

Vi har virkelig trengt hjelpen vi har fått fra mamma og pappa, og det er vi så takknemlige for, men målet er jo å klare seg selv, som en egen familie en dag og denne flyttingen er en del av den prosessen. Iiiik! Dette blir spennende, det skjer nok ikke før etter jul, men da har vi litt tid til å forberede oss.

Anyways, håper du og dine er klar for helg. Vi koser oss som slakt på hotellrommet og gleder oss egentlig bare til å sove igjen i kveld.. haha, neida..men seriøst jo. -.- i am sooo tired zzzZzZZZzz..

Tenkte også å spørre (for å bli litt kjent med dere); Hvor mange ganger har du flyttet?

Bilder fra hotellet med dagens outfit (haha), også nydelige dokka vår 🙂

Opp her skal vi flytte 🙂 yeyy! #flytte #blogg #fredag #helg #blogger #nyheter #livet

8 kommentarer

8 thoughts on “Nå deler jeg den store nyheten: Vi skal flytte!

  1. Så gøy!! Jeg har flyttet 3 ganger, og det var ganske så slitsomt alle gangene med pakking og flytting av møbler, men så er man jo veldig fornøyd når flyttinga er over:) Lykke til, det kommer til å bli så bra 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *