Yes! Vi klarte det :)

Categories Mammalivet

Hei, hei dere! 

Da er vi endelig hjemme fra Harstad, vi koste oss veldig, men det er deilig å være tilbake. I dag er vi sånn passe slitne hele gjengen, Velsefar har fått øyekatarr og mannen er blitt litt ødelagt i halsen, men selv om vi er litt hanglete så sitter jeg her med en utrolig mestringsfølelse. Vi klarte turen opp og tilbake igjen som en familie, bare oss. Vi hadde god støtte fra Jonas sin familie når vi var oppe i Harstad, men vi klarte oss liksom selv også, og det føles utrolig godt, jeg trodde  også at jeg skulle føle meg helt dau i dag, men det gjør jeg ikke og det kjennes også ut som en liten seier i seg selv 😀 Får egentlig bare lyst til å si JIPPI, danse rundt som en gal, le og smile, jeg blir jo bare friskere.

Sliten gutt med øyekatarr

Stakkars Veslefar med påbegynt øyekatarr :/ Også så utrolig blid og nydelig 🙂 

Oh well, vi får se hvordan morgendagen blir, men i dag nyter jeg enda en liten seier.. Yessss!! Ellers så har Veslefar lagt seg for en lur og jeg og Velsemor sitter nede i stuen, jobber med bloggen og slapper av. Sola skinner ute, det er fyr i peisen, det er stille (ahh.. elsker stillhet), katta hviler på ullskinnet og klokka er 1045, dette er en deilig mandag. Skal nå jobbe videre på et innlegg med bilder fra Harstad, det kommer ut på bloggen senere i dag, gleder meg til å ta en nærmere titt på bildene, og også å vise dem til dere. 

Hvordan startet mandagen din? Har det gått bra så langt eller er du rusken og groggy??

#blogg #mammablogg #barn #familieogbarn #seier #lykke #mandag #hverdag #sliten #psykiskhelse #blogger #bilder #foto

8 kommentarer

8 thoughts on “Yes! Vi klarte det :)

  1. Så bra at det ble en vellykket tur! Her i huset har jeg også fått øyekatarr, etter en uke med jetlag og forkjølelse, så jeg føler med både Veslefar og far! Halsvondt er utrolig kjipt! Håper uka blir bra for dere og at de syke blir fort friske!

  2. I like the picture you did of your reflection. Sad to hear the family doesn’t feel well, but so very, very pleased you had a win today!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *