Svigermors drøm

Categories Familien

“Dette er svigermors drøm” sa de da de introduserte deg som ansatt via siviltjenesten. 16 år gammel var jeg, på ny internatskole, guttegal. “Hmm”, tenkte jeg, “kunne jeg tenkt meg å gifte meg med han?” også tenkte jeg ikke noe mer på det. Flere crush på andre og et halvt år senere så fikk jeg et crush på deg. Wow! Og resten er historie. Vi ble sammen, vi ble forlovet, vi giftet oss, og vi har fått barn, og du så mye vi har opplevd i den perioden. 

Avstandsforhold i 1,5 år, først var du i USA, og deretter hjemme i Tønsberg mens jeg gjorde ferdig videregående. Fy søren jeg savna deg så my, også pratet vi på Skype på tirsdager, en gang i uka, vi var ofte sure på hverandre faktisk, vi hadde ikke peiling på hvordan vi skulle fikse det. Oh those days.. 

Vi har gått på skole sammen i England, Newbold. Vi ble faktisk ballets konge og dronning der, hvem skulle trodd det? Jeg husker jeg ble helt rørt, også måtte vi danse, noe vi IKKE kan, haha. (Hope my ex roomate is okey with me posting a picture with her in it 😉 ) Er det rart jeg falt for denne mannen? Han er jo bare så innmari kjekk..wohoo! 

Vi giftet oss våren etter dette ballet, studerte 2 år til i England og flyttet endelig hjem til Norge. Forresten, jeg flyttet hjem til Norge, du ble igjen i England et halvt år til for å bli ferdig med masteren din. Jeg var også endelig gravid med gutten vår, vi skulle snart bli en helt egen familie. 

Også kom Veslefar, vi var veldig lykkelige, og rådville. Jeg ble syk, men det tenkte jeg ikke å prate så mye om akkurat her, vi kom oss igjennom det. Nå sitter vi her, eller du er på vei hjem fra jobb, og jeg sitter her i senga med skravlemor ved siden av meg. Vi er utrolig flinke til å lage barn.. haha.. de to vi har er helt perfekte. 

Du er en utrolig god, snill og ikke minst flink pappa. Hva skulle jeg gjort uten deg? Du er min klippe, min beste venn, min aller beste venn, min morroklump, den minst seriøse personen jeg vet om, ååhhh.. folk skulle bare visst. Du overrasker stadig, for du er en veldig lukket person og det har tatt meg år med snik og lokking for å få deg til å åpne deg opp for meg, av og til, men det skjer, og da føles det ut som om jeg vinner en medalje i “forføring”. Jeg liker deg mannen min. Vi har vært sammen i snart 8 år, det er lenge.. Og allikevel er jeg ikke lei av deg, jeg har vært sint på deg, rasende, frustrert og oppgitt, men ikke lei. 

Du får meg til å le, smile og føle meg bra, du hjelper meg å slappe av, ta det med ro, og bare være i øyeblikket. Du er bra for meg, og jeg elsker deg.. Masse!! Jeg elsker at du er sta, at du går dine egne veier, at du har mange rare og morsomme ideer, og at du er deg selv. Du inspirerer meg. 

Takk <3 

#kjærlighet #foto #bilder #mannenmin #onsdag #kveld #hverdag #glede #blogg #blogger

8 kommentarer

8 thoughts on “Svigermors drøm

  1. Well this was an unexpected surprise! No, I don’t mind. It is one of my favourite pictures of all time. 🙂 How happy we were that day!! Give my warmest regards to your man. It is good to see the important things haven’t changed. I still admire what you two have found.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *