Han er singel

Categories Familien

Haha!

Det viste seg at det var mer enn pepperkakehuspynting vi skulle i dag, det var visst bursdagsfeiring også 🙂

Vel, det var jo så klart veldig koselig, da fikk vi pyntet pepperkake og også feiret barnas tante og onkel. Fikk forresten lov av onkel, broren til mannen min, å dele dette bildet (da slapp vi et bildeløst blogginnlegg). Han er forresten singel (så vidt jeg vet), ganske hyggelig og ganske kjekk, så.. bare si ifra hvis du er interessert.. haha.. hevn (det kan jeg fortelle om senere).

Uansett, håper dere har hatt en flott søndag folkens, det har denne familien 🙂 Litt slitne, men i godt humør.

Ungene sover, og vi er nå snart hjemme, det minner meg på at jeg har en seng og dyne, og at jeg nå gleder meg til å sove. Haha.. oh well..

Natta da folkens! Så blogges vi i morgen 🙂

#singel #familie #søndag #blogg #blogger #bursdag #bror #helg #kos #koselig #pepperkake

2 kommentarer

2 thoughts on “Han er singel

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *