Særing

Categories Mammalivet

I dag står tiden litt stille. Jeg har det bra, men føler allikevel på en slags mørk tomhet, eller.. er det en tomhet? Er det et mørke? 

Litt usikker. Kanskje jeg bare er trøtt? Jeg har jo våknet en del i natt, ganske mye egentlig. 

Stille oppe i hodet. Vet ikke om det er en bra ting, eller en dårlig ting. Det er liksom ikke så mye som foregår. 

Skulle ønske jeg var en katt, bare ligge å slappe av, komme og gå som jeg vil. Gjør alt på instinkt, det skulle jeg ønske i dag, være en katt, være pus.

Ingen annen herre enn seg selv. 

Jeg har bestemt meg for å gå rundt i pysjen i dag. Vandre rundt og bare kose meg, ikke tenke for mye, være en katt i dag.. hmm.. det hørtes kanskje litt sært ut, men… det går helt greit å være sær. Jeg tror jeg liker å være litt sær, da er ting litt mer lov. 

Så i dag er det pysj dag.. jahh. i dag er det tomt oppe i hodet.. 

Hvordan har du det i dag? Glad, likegyldig, trist, sånn passe? Fortell meg gjerne! 

Følg meg også på andre sosiale medier HER.

#hverdag #sliten #blogg #blogger #foto #bilder #katt #særing #onsdag #tom #uke #fin #livet 

4 kommentarer

4 thoughts on “Særing

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *