En småtøff dag

Categories Depresjonen

Hei, og god kveld kjære lesere! 

Jeg har, som dere kanskje har forstått på de to siste blogginnleggene, hatt en litt småtøff dag i dag. Jeg har liksom ikke hatt det helt forferdelig, men jeg har vært.. hmm.. dårlig, på en måte. Jeg merker som regel at jeg er “dårlig” når jeg får en trang til forandring, prøve noe nytt, være drastisk. Plutselig vil jeg begynne med å selge ett eller annet på nett, kanskje vil jeg flytte et sted eller jeg får en intens trang til å ville kjøpe meg noe. I dag har vært en slik dag, jeg har vært desperat etter forandring, etter noe spennende, noe å glede seg til, planlegge. Det er alltid slitsomt når jeg får det slik for jeg klarer ikke å tenke på noe annet, jeg blir helt fanget i tanken eller følelsen. 

Men i dag, i dag har jeg seiret atter en gang, for i dag tok jeg tanken til fange, og det føltes utrolig digg. Etter noen timer med angst og tanker om at jeg ikke er fornøyd med livet som det er så klarte jeg å se at livet faktisk er ganske bra nå. Jeg og mannen, vår lille familie er på vei et sted, vi kommer oss dit vi vil etterhvert. En dag bygger vi kanskje et eget hus, eller leier en egen leilighet, ja hvem vet, men akkurat nå er vi en familie, og som jeg elsker familien vår. Familien min <3 Vi er bra sammen. 

Så utrolig deilig det er. Uff.. får litt tårer her, men jeg blir så glad over at jeg gjør fremskritt, jeg blir så glad for at jeg ser at å kjempe funker. Jeg har mine mål som jeg har fortalt om her på bloggen, men de skal ikke få ødelegge livet jeg lever nå. Ting går fremover selv om det går sakte, også så sinnssykt sakte det går, noen ganger føles det ut som det er en snegle som drar meg mot målene mine, glede og lykke. 

Til slutt vil jeg bare takke alle som kommer innom og leser, om du legger igjen en kommentar eller ikke så setter jeg pris på alle som tar seg tiden, det betyr veldig mye for meg. Jeg merker at jeg prøver å skifte litt fokus, på mange måter så ønsker jeg med denne bloggen å kunne tjene penger på den og være en stemme som blir hørt. På en annen side så skriver jeg ned en helt unik reise her som er enda mer verdifull enn penger og “makt”. Det er det jeg ønsker å ha fokus på, håper jeg og tror jeg, livet, sårbart og ekte. 

#Følg meg på andre sosiale medier HER.

#livet #sårbar #gibeng #hverdag #uke #onsdag #blogg #blogger #norsk #psykiskhelse

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *