Sinna

Categories Depresjonen

Æsj. Har bare lyst til å hate på alt og alle i dag. Gjøre narr av de som ikke er som meg, være sint på de som har det bra og bare være teit. Jeg er ingen rosahvit flott person jeg, selv om jeg noen ganger tror det. I dag føler jeg meg mørk, eller.. jeg har lyst til å være mørk, en tordensky. Jeg har lyst til å buldre og brake, men.. like fort som torden kommer og går, så kommer og går lysten til å være sint. Borte. Nå vil jeg ikke være sint mer, nå har jeg bare lyst til å sitte foran peisen i hele dag, med ansiktet langt oppe i PC’en. 

Stirre. Tenke. Drømme. Jobbe. Gjøre noe vettug. 

Oh, well!….

Hva skal du i dag? Er du langsint eller går sinne ditt like fort over som mitt? 

Følg meg også på andre sosiale medier HER.


#blogg #hverdag #psykiskhelse #helse #psykisksyk #blogger #norge #natur #foto #livet #onsdag #gibeng #sinna

4 kommentarer

4 thoughts on “Sinna

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *