Avhengig

Categories Depresjonen

Helluuu!

Long time no see. Vet dere hvor den frasen er hentet fra? Faktisk en skjønnlitterær bok som jeg tror har vært obligatorisk å lese i Engelsken på videregående, det er hvertfall der jeg har den fra, men ja.. Tilbake til det jeg egentlig skulle si; Hei! Nå er det noen dager siden sist jeg skrev her inne, og slikt skjer jo 🙂 MEN, jeg har ikke sluttet å blogge, det har bare vært mye julestyr (og litt angst) som har tatt mye av tiden. 

Jeg sov over hos en av søstrene mine i natt sammen med Veslemor da vi hadde vært en tur og shoppet i går. Var så sliten og orket rett og slett ikke å reise hele veien hjem så da ble det en mellomlanding der. Men! Det jeg ikke hadde tenkt på var at jeg ikke hadde med sovepillen min, så i ren desperasjon (etter noen timer med utrolig dårlig søvn), tok jeg og søsteren min taxi ned til et døgnåpent apotek klokka halv fem i natt. Tenk å være så avhengig av noe for å kunne klare å sove. Jeg blir faktisk HELT desperat om jeg ikke har pillen min, for jeg får seriøst ikke sove. Jeg har jo tenkt til å “slutte” på den pillen, men foreløpig er den gull verdt når det kommer til å få en god natts søvn. Og ikke bare trenger jeg det, men jeg MÅ ha det for å holde meg oppegående.

Oh well.. Sov du godt i natt? Og har du hatt en fin helg? 🙂 

 

Følg meg også på andre sosiale medier HER.

#blogg #blogger #søvn #helg #natt #lørdag #livet

8 kommentarer

8 thoughts on “Avhengig

  1. Sliter selv med nattesøvnen og vet hvor jævlig det er og bare ligge der å glo i veggen, taket, på armen sin, sengekanten osv. Håper du har en fin helg uansett! Jeg er utslitt etter shopping med min mor.

  2. Jeg har aldri tatt en sovepille. Jeg hadde en periode i hele fjor høst da jeg sov dårlig. Mamma kjøpte noe på helsekost som heter Valerina til meg. Jeg syns det er skummelt så jeg har ikke prøvd dem og jeg aner ikke om det funker. Jeg sov bedre med en gang eksamen var ferdig og jeg hadde blitt kjent med alle i klassen. Nå sover jeg som regel bra heldigvis 😀
    Haha kom på noe nå som er ganske ekstremt. Da jeg begynte å jobbe tidligere i Posten (vakten startet 04.30 tror jeg) så sov jeg nesten ikke på to uker fordi døgnrytmen var så ødelagt. Det endte opp med at jeg begynte å se syner i mørket. KJEMPESKUMMELT. Så en gang en mann som stod på gulvet to meter unna senga og stirret.

  3. Yes, I understand this so well. Sleep and I haven’t done so well, since I left England. The only good sleep I get is when I take a pill. Otherwise I sleep very lightly or not at all. Or…I sleep for two days straight when my body finally snaps. It isn’t very fun.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *