En hektisk dag

Categories Blogg

Hei dere!

Dette har bare vært en utrolig hektisk dag. Har ordnet med julegaver, vært hos psykologen, handlet motorolje og girkasseolje, levert og hentet Veslefar i barnehagen, har handlet (og fått kjeft av en sur gubbe), jeg har (les; pappa) fikset bilen og sitter nå som et slakt i senga.

Puhh! I morgen drar vi på juleferie til mannens familie, og vi blir borte i nesten en uke. Blir veldig koselig å feire jul på fjellet (jepp, Thats where we’re going), med snø, flotte mennesker og så klart med barna våre. Dette året tror jeg Veslefar får litt mer glede av å åpne gaver, gå rundt juletreet og spise masse godt 🙂 Merker jeg gleder meg litt ekstra på barnas vegne.. hihi..

Oh well! Hva er deres planer for julen? 🙂

Følg meg på andre sosiale medier HER

#hverdag #tirsdag #jul #ferie #hektisk #familie #barn #baby

6 kommentarer

6 thoughts on “En hektisk dag

  1. Høres ut som dere kommer til å få en super koselig jul. Det er så mye glede i å bare se hvor glad barna blir når det er jul<3 God tur på fjellet

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *