Klump i halsen

Categories Familien

Hei dere! 

Da er det mandag igjen og tid for min vanlige setning; tiden går så utrolig fort. Ja, snart er sønnen min faktisk 2 år gammel. Det er snart to år siden jeg ble innlagt, to år siden jeg begynte å gå til psykolog og to år siden livet ble snudd HELT opp- ned, men det er også snart to år siden jeg fødte Veslefar, hold han inntil brystet og var så stolt en mamma kan være.

En liten tåre her visst, klump i halsen. Wow! Han var så liten og nydelig, han er fortsatt liten og nydelig, men akkurat da fikk livet en helt ny mening, å ta vare på og passe på den lille skatten. Gi ham mat, passe på at han var varm, passe på at han sov godt og fikk nærhet og kos. Jeg skulle gjort mye for å få den tiden tilbake med han. Skulle ønske jeg hadde spurt om mer hjelp og forstått at det ikke hadde vært et nederlag, men det gjorde jeg ikke. Det jeg kan gjøre videre nå er å nyte hvert eneste øyeblikk jeg har med barna min, og være takknemlig for all den hjelpen jeg har fått og som jeg får til å være en så god mamma som mulig. 

Ja, det er mye man skulle ha gjort, men da er det viktig å forsone seg med at ting har blitt som de har blitt og så gå videre, selv om det noen ganger er lettere å forbli i fortiden. Anyways dere.. Som sagt, tiden går bare fortere og fortere, plutselig er man 25, så 40, så 60 og hvem vet hva som skjer etter det. 

Hvordan ser du på fremtiden? Positivt? Negativt? Fortell meg gjerne, så blogges vi 🙂 


Følg meg også på andre sosiale medier HER!

#blogg #blogger #følg #familie #livet #mamma

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *